четвртак, 27. јул 2017.

Opet sam to sanjala... /1



Ja sam mnogo neobično dete, a moji snovu su još više, daaa.... ukapirali ste o čemu se radi u ovom postu.

U svakom slučaju, jutros sam se probudila (ma jok, šalim se) i setila se snova koji sam sanjala ove noći. Bio je ultra čudan, ali okej, navikla sam. Međutim, kada sam ušla na blog palo mi je na pamet da s vremena na vreme delim svoje glupe i čudne snove sa vama. :)


_________________________________________________________________________________
27.7.2017.

1. Prvo sam sanjala da je neki dečko uspeo da dovede Tini u Srbiju, i ona će navodno održati koncert u Beogradu u Nišu. Bila sam presrećna, počela sam da plačem od sreće itd. Nekako ona dolazi kod mene kući. Ja pplačem od sreće, grlim je, slikamo se. Ni jedna slika nam nije ispala lepo, ali ok. Ona izrazi želju da se slika sa mojom sestrom, ali ona, kao po običaju se namešta 1000 godina, a Tini žuri u arenu. Bio je dogovor i da joj pokažem svoju kolekciju, ali stvarno je mnogo žurila. 


2. Nakon toga, ja kao treba da idem na ekskurziju u London. Odlazim na neki pregled u privatnoj bolnici. Trebala je i moja sestra da ide na taj pregled, iako ne ide u London. Bilo nas je strah pa smo počele da se prepiremo koja će prva, Doktorka se iznervira i kaže da neće niti jednu da pregleda i krene ka ordinaciji. Moja mama je zaustavi, 5 minuta je moli i onda ova ipak dozvoli. Na pregledu mi je doktorica pronašla vaške dok mi je gledala neki mladež?!


3. Odlazim u školu. Treba da imamo fiziku. Mali je odmor. Jedan moj (ne)prijatelj se čudno ponašao, zaključavao se, plakao i šta već... Pošto mi je "neprijatelj", bilo mi je "ispod časti" da ga pitam šta mu je. Znači... -.- Neko mi je u međuvremenu rekao šta mu je ali se sad ne sećam. Pitala sam i druge da proverim. Niko nije hteo da mi kaže. On je sazao da sam ih pitala i na času mi rekao da se ne raspitujem o njemu. Nešto tako. Nastavnik fizike me je pitao neko pitanje o nečemu s prošlog časa. Htela sam da se pravdam kako nisam bila tu, bla, bla, ali sam videla rešenje na tabli i rekla. Znam da me je pitao koje su merne jedinice nečega i rekla sam da su paskal, pilot (?!) i još nešto. :D Bilo je tačno. Rekla sam to polu-slinavim promuklim glasom, jer sam kao bila bolesna, a u ostatku sna nisam.
4. Kasnije u školi dolazi obaveštenje. Kažu da se na ekskurziju polazi sutra, a ne danas. Moja mama (šta će ona u školi?!) pogleda obaveštenje. Bilo joj je sumnjivo, pa pita zašto nema potpisa direktorice. Devojka koja je čitala obaveštenje se zbunila i rekla da ne zna. Ali okej...

5. Sutradan, ja saznajem da se neko šalio sa mnom i da su svi otišli juče u London, a ja sam ostala. Mislim da je to delo moje razredne i da je ona održala sastanak bez mog znanja. Mnogo sam se razočarala. Na TV- u uloazim na sajt jednog časopisa, koji navodno organizuje tu ekskurziju. Na njemu piše da su juče krenuli. Zovem razrednu, ona se ne javlja. Tražićemo odštetu, povraćaj novca, nešto tako...

6. Na ivici suza izlazim napolje, uzimam crni marker i crtam po asfaltu. Nacrtala sam neko čudovište. Kasnije saznajem da je to biljka mesožderka. Imam neki serum tako da ono što je na crtežu pretvorim u realnost. Prvo sam mu oko pretvorila u realnost. Uzgledalo je kao oko stavljeno na crtež. Onda nekako celo oživljava. Trčkara okolo. Kreće ka meni, nisam sigurna da li hoće da me ugrize, pa bacam na njega prethodno ukradene Violetta bojice iz knjižare. Ono ih njuška, zagrzize, vidi da nisu jestive, pa nastavi ka meni. Bacim mu i ostatak i krenem da bežim. Ponjuši ih i krene za mnom. Našla sam neka rebra na putu i bacila mu ih. To ga jr zadržalo dok sam pobegla.. Inače, mogla sam i da pričam s tom "biljkom".
_________________________________________________________________________________


26 коментара:

  1. Koji snovi 😂😂
    Zamisli da ti se tvarno desi da ne odes u London jer se netko salio hqhahha.
    Odlican mi je ovaj post 😄

    myfirsttext.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahahaha, mislim da bih tog nekog stavila u top, make mi... 😂

      Избриши
  2. Hahahah svi imamo te cudne snove nekad, tvoji su bas zanimljivi. Za prvi san te potpuno razumem, jer sam I sama Tinista i V-lover te znam kako je kad sanjas da upoznas Tini. Odlican post, ako budes sanjala jos neke cudne snove obavezno napravi drugi deo❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ja sveke nedelje obavezno imam neki ludi san, tako da će biti još delova, ne brini 😂

      Избриши
  3. Hahaha i ja imam lude snove :D volim ovakve postove :D <3

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga ❤
    Pogledaj moj novi post ----> http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Malo si me i nasmijala,puno toga zanimljivog sanjaš xd ovo sa fizikom je više noćna mora ;) <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahaha, škola usred raspusta je difinitivno noćna mora 😂😂

      Избриши
  6. Ja se nekada bojim svojih snova i svako vece, znaci svako, ja imam deo sna to su samo 2-3 sekunde kada se ja trgnem jer nemam osecaj da sam na krevetu vec kao da nema nista ispod mene.
    PUno puta sam sanjala i profesore i to vikendom... nista gore od toga.

    Originalan post! :)
    Pogledaj moj novi post i postani clan ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, znam kako ti je... Meni se dogodio taj osećaj da sam deo sna, sve je bilo skroz realno, a najgore od svega je što sa izvršavala samoubistvo u tom snu, tj. bacila sam se sa litice... Jezivo... Hvala na komentaru. :)

      Избриши
  7. Suosjećam definitivno za ovo prvo. Sanjam skoro svake noći to. Al svi imamo svakakve snove tako da yeah haha. 😘



    Pratim te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Hello, nice blog!
    I follow you now, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  9. Kakvi snovi, hehe. Jako originalan post.❤❤

    Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, sviđa mi se što si podijelila svoje snove sa nama :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/08/dvije-sretne-godine-roendan-bloga.html

    ОдговориИзбриши
  12. Kakvi snovi Boze ...Nista ne brini, moji su jos gori ..ja sam sanjala da sam se udala za glumca iz tw ...no koment :'D
    https://anastasijakostic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Dobra ideja za post,svaka čast.
    I meni se dosta puta dešavalo da imam neke čudne snove,baš budem pod utiskom taj cijeli dan haha.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  14. Nisam viđala do sad ovakve postove tako da je super.
    Od sad sam tvoj novi član, ako želiš možeš uzvratiti. <3

    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Prelijep post, svaka ti cast. Zapratila sam te, ako zelis uzvrati. <3
    https://diadora79.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Super post,zapratila sam te,molim te uzvrati nova sam ovdee :)

    ОдговориИзбриши