среда, 12. јул 2017.

Dumb things that happens only to me/ laptop edition


 Hello guys! Dobro došli u još jedan od onih mojih malo (malo više) čudih postova. :D Ok, ne bih da vas smaram puno. Sad ću vam izređati listu (glupih, čudnig, nenormalnih) stvari koje se (verovatno) samo meni dešavaju i imaju veze sa laptopom. Let' s start!

 Hello guys! Welcome to one more of my a little (little more) weird posts. :D OK, I don' t wanna make you bored. Now, I' ll make a list of (stupid, weird, abnormal) things that (probably) happens just to me, and they are connected with laptop. Let's start!



1. Postoje samo dve strane sa kojih možete da ubacite flešku u komp, a meni je uvek potrebno 3- 4 pokušaja, da na kraju shvatim da je trebalo onako kao prvi put. :/

  1. There are just two sides of USB flash, but I need 3- 4 tries to put it in computer. At the end, I understand that it has to be on the first way. :/


MY PHOTO!
2. Stiglo mi je obaveštenje da mi je na laptopu ostalo 6% baterije. Izlogovala sam se sa svih naloga, isključila sve, obrisala nepotrebne stvari sa desktopa, isljučila laptop i krenula da tražim punjač. I onda shvatim da mi je bio "ispred nosa". Tačnije na podu, odmah pored mene.

  2. I get a notification that there are just 6% battery on my laptop. I have logged out from all accounts, turned off all, deleted something from desktop, turned off laptop and started finding charger. Than I realize that it was "in front of my nose". Rather, on the floor, next to me.



3. Pisala sam post za blog, i nehotice napisala "Hello gays" umesto "Hello guys". Što je najgore od svega, nisam provalila da sam to uradila i tako objavila post. Hvala Bogu, ubrzo sam videla i promenila. :D

  3. I was writing a post for my blog. I wrote "Hello gays" instead of  "Hello guys". To be worst. I have not noticed that, and I post it. Thanks God, I sow that in short period, and change it. :D



4. Baterija mi je bila na izmaku, i normalno, htela sam da uključim punjač. Punjač za telefon mi uvek stoji u utičnici, i tako sam, ne gledajući u punjač, samo ga dohvatila (pritom se čudila što je kratak :D ) i ubacila u laptop. :D Znači, nisam normalna... Zapravo, gledala sam film, bila je uzbudljiva scena, i nisam skretala pogled.

  4. The battery was on the end, and normally, I wanted to plug a charger in. The charger for my phone is in the electrical outlet, all the time. While I was watching a movie,  I took that charger and put it in a laptop. So, I' m not so normal. :)




5. Bacila sam laptop na telefon i slomila ga. :/ Ako ste čitali post Najgluplji načiti na koje sam slomila telefon, znate da sam sedela na pogu s laptopom u krilima i telefonom pored. Sklopila sam ga i bacila tu, onako slučajno, ne videvši telefon. Divna sudbina za jedan novi telefon. :D

 5. I threw a laptop on a phone and broke it. :/ If you was riding the post Dumb ways to destroy a phone, you know that I was sitting on the floor with the laptop in lap, and the phone next to me. I turned off it and throw it, by accident, on the phone. So beautiful fortune for one new phone. :D



9 коментара:

  1. Hahahaha nasmijala si me! I meni se neke stvari dešavaju svakodnevno, ali još nisam razbila mobitel o laptop :D

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahah! Često mi se događa ono s USB kabelom da ne mogu pronaći odgovarajući ulazak u laptop i ono s punjačem i filmom. Zanimljiv post *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Hahahahah, zanimmljiv post, nasmejala si me. Za sad mi se nije desilo nista ovako za laptop, ali za ostale stvari jeste, tako da se razumemo.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Hahahah jaoo super post 😂.
    Inace ja sam obajavila novi pa ako hoces da pogledas http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha, jako interesantan post, draga. Uvek nešto interesantno, originalno, na tvom blogu. Bravo.

    laAdda | Wednesday Cooking - Macarons

    ОдговориИзбриши
  6. Kakav si ti biser u stvari ahahaha :)
    Jedino mi se ovo za USB dešavalo, a sve ostalo možeš samo ti hahaha :)
    Pogotovo razbijanje telefona ( r.i.p. ) haha <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  7. hahahahhaha baš zanimljiv post,kakvi biseri ;)
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. hahahah i did a lot of dumb things on my computer too :D you're not the only one hahah :D
    xoxo
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I have changed the url of my blog and it's having problem with showing my followers the new posts I publish on my blog. Can you do me a favour? Can you please unfollow my blog via GFC and then follow it back? Then you will be able to see all my new posts :) I hope you can help me <3
      xoxo
      https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

      Избриши