понедељак, 24. јул 2017.

Iz oka detektiva/ Drama- Marija Žeželj vs. Vanimy


- Pišem ovaj post jer želim da dobijem preglede i čitaoce ni za šta. Odnosno za par glupih rečenica i sl. Mislim, to svi rade zar ne? Hahahahaha...


...Rekli bi neki. Istina je da pišem ovaj post, jer znam da je ovo moj blog, i verovatno jedino mesto gde megu lepo da obrazložim svoje mišljenje. znajući da će ga pročitati i komentarisati ljudi koje stvarno ovo zanima, a ne neko ko me sluša da me ne uvredi, ili ne znam šta.

Svakako, pratim Jutjub scenu poprilično, i mogla sam da primetim, kao i svako ko je prati, da se digla hajka na Mariju Žeželj. Tu su se uključili mnogi jutjuberi, i činjenica je da neki to rade samo zbog pregleda i subova, a ne jer stvarno žele da kažu šta im je na duši. Uglavnom, tu se je umešao dobar deo manje popularnih jutjubera iz različitih ciljeva. Ukratko, evo o čemu se radi, odnosno, kako se to nama predstavlja, a šta se krije iza toga... pitaj Boga. :D



Vanimy je objavio video u kome je ispričao šta misli o balkanskim jutjuberima (LINK). Čovek je bio na BTF- u i izneo svoje zapažanje. To zapažanje nije bilo po Marijinoj volji, i ona mu je navodno hakovala Instagram. Odnosno, platila ljude da mu hakuju isti. Nakon toga, ona objavljuje video na svom kanalu u kome se pravda, objašnjava svoju situaciju, govori o tome kako se promenila i sve to (LINK)... Posle toga, nastaje prava hajka protiv nje. Pola Balkana joj se usprotivilo, po njenim videima dominiraju hejt komentari sa heštegom #VanimyArmija iliti #BraćalskaArmija. Broj fanova joj drastično pada, anlajkovi se skoro jednače sa lajkovima na videu, ona stavlja svoj Instagram (LINK) na privatno, nastaju hejt stranice o njoj, menja joj se prezime u Šešelj, a ispred imena dodaje slovo Č. Počela je i da piše twittove na engleskog, pa je mnogi sprdaju i zbog toga, a i zbog nazovi- srca koje pokazuje u svojoj pesmi (LINK) na 0:32. :/ Nakon toga, jutjuber NeCa govori da mu je hakovan paypal račun, i imejl i kaže da sumnja na Mariju (LINK). Kasnije navodno plaća neke programere, ili koga već i oni otkrivaju da mu je neko skroz treći hakovao naloge (LINK). U među vremenu. Vanimy objavljuje još 3 protiv Marije: 12 i na kraju video Prava istina, itd...
_________________________________________________________________________________
A sad moje stručno mišljenje... :D
*pažljivo čitajte*

Marija ima jedan od najuspešnijih kanala na Bakanu. Uz to ima i pesmu. Sarađuje sa raznim ljudima, i da ima novca- ima, da je mogla da unajmi hakere- mogla je. Međutim, meni to deluje sumnjivo. Prvo, hejta je uvek bilo i biće, i ne verujem da se Marija cima na jedan, baš taj video u gomili.  Drugo, mislim da nije okej cela pobuna, i da ceć preilazi granice, tako da se svrstava u nasilje na internetu i uznemiravanje. Tu je mnogo uvreda, psovki, i njenih izopačenih slika. i parodija. Onda, protiv toga sam da se neko napada bez dokaza. Mogu oni da sumnjaju u koga kod žele, ali, čijenica je sledeće:


Ako je NeCA, jutjuber sa 39,6 K subova, mogao da unajmi programere, zašto Vanimy (188 K) ne može? Zar ne bi bilo lakše da se sve dokaže? Nisam ni protiv koga, ni na čijoj strani, ali iskreno, sumnjam da je NeCa unajmio programere. Prvo što je to previše skupo. Drugo, Vaimy i NeCa su dobri prijatelji i, možda ćete me mrzeti, ali moje iskreno mišljenje jeste da tu ništa nije hakovano. Mislim da se samo diže drama. Po nekim statistikama, NeCa zarađuje maksimalno, 10- ak hiljada dinara mesečno. Od kada je objavio da je hakovan, do kada je navodno saznao ko je haker, prošlo je 6 sati. Dalje, 23. juna je objavio. Novac primi početkom sledećeg meseca. Rekao je da je na paypalu imao novac zarađen od jutjuba, 60 dolara, znači, nešto oko 6 hiljada dinara. To mu je "ukradeno". Da predpostavimo da je čuvao novac, ostalo mu je maksimum 40 dolara, znači 4 hiljada dinara, manje- više. Mogu da se kladim da nije uspeo da sačuva to, kao i svaki tinejdžer, ali ok. Da li mislite da će vam programer obaviti to za 3-4 hiljade? Neću da se bavim tuđim finansijama, ali razmislite...

______________________________

ZAKLJUČAK je da stojim iza toga da ne može neko da se napadne bez dokaza. Takođe, mislim da je i poslednji Marijin video malo patetičan i preteran, Kapiram da joj nije svejedno, ali...?

______________________________

Nije ovo hejt niti za Mariju, niti za Vanimy- ja, niti za NeCu! Čisto da se zna, ovo su samo moja zapažanja! Kada drugi mogu objavljivati svoja, zašto ja ne bih mogla? Smatram da u potpunosti svako može da govori šta želi dok to ne ugrožava druge. Podržavam Vanimy- ja, lik je extra, Nemanjin YT podržavam u smislu da mu želim sve najbolje, mada ga ne pratim toliko, jer jednostavno mi nije interesantan taj tip videa. Marija mi je jako draga jutjuberka, mada ne volim što neko vreme kao da je zapostavljaja YT. Na sve gledam jednako i objektivno, tako da... to je to.


25 коментара:

  1. Meni sve ove "drame" idu na jetru! Ok, kužim da mu je hakiran Instagram, ali opet, mislim kao i ti da Marija nije hakirala Instagram... Ne kužim što ljudi vide u toj Mariji, na Balkanu ima boljih i orginalnijih youtuberica, ali to je samo moje mišljenje.

    Internacionalan giveaway: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam pratila pa ne mogu mnogo da komentarisem. Marija je mnogo mladja od mene pa njen kanal slabije posecujem. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Dosta sam upoznat sa dramom za koju imam teorije za nju .Prva jeste da je ovo namesteno radi publciteta jer to je sada postalo bitnije . kao sto je prosle godine bilo za Andjelu i Nadju i Leu gde su rekle tada da ne bi dosle na btf ali su bile ove godine bez ijednog programa zar nije malo cudno? drugo jeste i da mu je hakovala nije trebala ovolika drama da bude oko toga . msm ima novac i moze da plati da mu vrate . Da li je mogao da kaze sta mu je skrivila . nisam ni na jednoj strani ali tolika buka oko instagrama je malo previse .Drugo fanovi su se posvadjali i to je lose msm nema potrebe da se medjusobno kace . U pravu si onaj marijin video je bio ne potreban i donekle je to bila uvertira za svadju


    booksidar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Great post dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Cula sam za ovu dramu... U vecini slucajeva se slazem sa tobom, ali ovo nas svakako nicemu ne vodi te se nadam da ce uskoro prestati...
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Iskreno, volim Mariju i poštujem sve što ona rdi.. Djevojka se ipak trudi. Vanimy sa druge strane stalno proziva ljude na svom kanalu, i to po meni nije okej. Realno ne bih da stajem ni na čiju stranu, jer me ovakve njihove prepirke toliko i ne interesuju. Ne vjerujem da bi Marija zbog glupog hejta njemu hakovala instagram. Kao da nema pametnija posla u svom životu xD ♥ Svejedno, drago mi je da si podijelila svoje mišljenje sa nama u ovom postu. :)

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Meni Marija ne deluje kao osoba koja bi platila nekom da hakuje instagram. Pogotvo da to uradi dva puta (videla sam mu je profil opet obrisan). Mada ti poslednji videi koje je objavljivala (onaj u kom prica da se promenila i o fan stranicama) su mi nekako potpuno izvestaceni. Kao da ih je snimila samo da bi sprala hejt sa sebe. Ne znam... ne volim da zauzimam strane u takvim javnim raspravama koje mi idu na zivce, ali ipak mislim da, i pored svega, Marija ima pametnija posla.
    Inace, novi post je na mom blogu, pa bi mi znacilo da ga pogledas - http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam htjela još uvijek s nikime komentari ovu temu jer se uvijek mičem od drame. Ali najiskrenije, ovo tvoje mišljenje spada pod moje. Slažem se bukvalno sa svime. Ali, onako, još uvijek ne želim biti upletena u to. Tako da :) A tebi svaka čast na trudu i pisanju! ❤


    Zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Ovooooooooo sve meeee jako nervira! Apsolutno se slazem s tobom.Pre svega,yt nam je otisao da se ne izrazim gde.Ytberi postaju poznati samo zbog toga sto nekoga vredjaju,ponizavaju,izrugljuju i 'reaguju' na tudje klipove....To je stvarno uzasno...Potpuno sam na Marijinoj strani,ali ipak se malo utripovala sa tim engleskim jezikom....Podrzavam je,u smislu toga,sto je i ytber,i model,i pevac i sta ce vec postati....Poznata je, i to je cinjenica...kao da svi ovi sto je hejtuju ne bi bili sve to kad bi imali priliku.Dokaz da je sve to ljubomora...Takodje,cinjenica je da ne zna da peva bas najbolje,ali tu je autotune....i niko od ovih ytbera ne konta da joj samo nabija pregleda na pesmi :'D

    ОдговориИзбриши
  10. Ova draga je mnogo glupa stvar, ja nisam ni na cijoj strani. Ali ipak malo vise gotivim Mariju:)
    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati<3
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Iskreno pratim cjelu tu dramu i meni nema smisla da Marija saada odjednom unajmljuje hakere ,to mi je suludo i mislim da se bezveze napravila tolka drama,a dobiva hrpu hejtova bez razloga. Pogledala sam nekoliko Vanimyjevih videa i iskreno mislim da on nije netko zbog koga bi se Marija dovela do toga...
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши