уторак, 18. јул 2017.

Summer: 5 Trendova za leto 2017/ 5 2017. trends


 Hi guys! Ovo je prvi post (ne računajući recenziju) koji vam pišem nakon mog boravka kod bake. Dakle, ovi topli letnji dani doneli su nam nove trendove. Početkom 2017. napisala sam post sa mojim predviđanjima za ovogodišnje trendove. I, nije da se hvalim, ali... predvidela sam ih uspešno . :D Zato ću vam u današnjem postu pokazati koje to stvari koje su sada moderne bih želela da kupim.

 Hi guys! This is the first post (not counting the review) that I write to you after my staying with grandmother. So, these warm summer days have brought us new trends. At the beginning of 2017, I wrote a post with my predictions for this year's trends. And, I'm not bragging, but ... I predicted them successfully. : D For this reason, I will show you in today's post what the things that are now modern I would like to buy.


1. Baby blue/ baby pink/  white off shoulder top


Planiram da preuredim Instagram feed u baby pink- baby blue bojama, pa zato biram ove boje. Inače, ako hoćete da vam u sedećem postu napišem svoj username, recite. :)

2. Pink mirror sunglasses

3. White jeans


4. Leather pants

5. Big hat




22 коментара:

  1. Odličan post! Meni se najviše sviđaju bluze sa otvorenim ramenima i bijele hlače, ostalo mi je isto predivno *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvarčice. Najviše mi se sviđa baby blue top, presladak je. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se najviše sviđaju bluze :) Obožavam ih! Moram jednu uskoro sašiti, samo moram pronaći kroj.

    Novi izgled bloga: moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Dopada mi se bukvlano svaka stvarčica iz ovog posta. Mada ako hoću baš da izaberem top tri, to bi bile ovaj Big hat, white jeans i off the shoulder top.

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Off shoulder košulja mi je prekrasna i moram si nabaviti jednu što prije. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Mnogo mi se sviđaju pink mirror sunglasses moram ih kupiti! off shoulder košuljica mi je samo ću reći wow!♥

    ОдговориИзбриши
  8. odličan post,potpuno se slažem da su ovo obavezni trendovi,jako volim ove šešire i bluzice off the shoulder!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  10. I ja sam planirala da kupim neke od tih stvari! Super post!

    ОдговориИзбриши
  11. Dopadaju mi se stvarčice koje si izdvojila. Odlično! :)

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    ОдговориИзбриши