уторак, 08. август 2017.

Hrana bez koje ne bih preživela jul

Ukoliko pažljivo pratite moj blog, to jest postove, mogli ste da primetite da sam veoma probirljiva osoba kada je hrana u pitanju. Zapravo, duža je lista stvari koje ne volim nego koje volim. Međutim, ja kad volim nešro ja to volim istinski, iz dubine duše. Znači, hranu koju jedem- ja obožavam, koju ne jedem- mrzim. Ne mogu reći da nema sredine, ali je malo toga unutar nje. Dakle, danas ću vam reći koja je to hrana (pozivitivno) obeležila mesec jul u mom slučaju.

1. Tzatziki čips

Nije tajna da sam ogromni obožavatelj grčke kuhinje, a bogami i čipseva. A šta se dobija kada se te dve stvari i pola kesice vazduha (bez toga se ne može!) spoje? Izvor mog života. Ovaj čips je meni kao droga narkomanu! 💉😂 

2. Jana Ice Tea šumsko voće

Još da je ICE tea, bilo bi dobro. Ali ne... prodavačica na trafici ti ga obično izvuče iz komode sumnjivog sadržaja i porekla. Ili na tvoju sreću iz pokvarednog frižidera. I još kaže da je hladan k'o led. 😒 Bez šale, desilo mi se pre 10- ak dana.
Bez obzira na sve, obožavam ovaj sok (kada ga dobije iz čitavog frižidera, nadam se da ne tražim previše) jer ima super osvežavajući letnji ukus. 


3. Giros

Hajd' pogodite nacionasnot ovog jela. Naravno Made in Greece. 😃 To vam je svinjsko meso, pomfrit, paradajz, luk (po želji) i tzatziki u tortilji. Ovo je definitivno moje omiljeno jelo i život bih dala za njega. Kad bih znala da imam još jedan, naravno. I taj drugi provela u jedenju girosa.😍


4. Sladoled na točenje

Iako nema neki specijalan ukus, i jela sam mnogo kvalitetnije i ukusnije sladolede, bukvalno sam svaki drugi julski dan jela ovaj sladoled. Jednostavno mi je lepše (vizualno) i praktičnije. Nemam pojma iskreno, zašto, ali činjenica koliko sam ga jela ostaje.
5. Il capitano tunjevina u komadićima

Nisam jela tunu, jedno godinu dana, i odjednom mi je tako ona pala na pamet. Iz čista mira. I počeh njome da se drogiram... 💉 Ozbiljno, jela sam je konstantno 15-ak dana za doručak ili večeru. I, jedem samo onu u komadićima, da se zna. 😀

Pišite u komentarima koju ste vi hranu najviše jeli ovog meseca, a mi se čujemo za tri dana. 



28 коментара:

  1. Super post! Sada sam baš gladna, haha :) Jako volim sladoled na točenje, a jana ice tea obožavam i doslovno pijem svaki dan :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Ja prosto ne mogu da smislim tunjevinu... Iz nekog razloga uopšte ne podnosim miris, a ni ukus.. :P I da, nikada nisam probala girose ahahahah :D Moraću jednom! Sjajan post. :D ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To obavezno moraš da probaš, nećeš se pokajati, vreuj mi. :D Hvala ti. :)

      Избриши
  3. Veoma interesantan post. Ja mislim da bih se bez sladoleda istopila na ovakvim vrućinama ♥

    Konačno novi post na mom blogu Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Odli;an post :) Kao što si ti prošla sa tunjevinom ja sam sa sendvičima iz tostera. Znam kakav je osećaj

    ОдговориИзбриши
  5. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sama tema za post je Sjajna, a i probudila je zelju u meni da i sama pisem nesto slicno. Interesantan jelovnik, ako bih mogla tako da ga nazovem, i sama volim gotovo svu ovu hranu!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  7. Drugačiji post,no sviđa mi se.Ideja je onako originalna.Volim većinu ove hrane,ali ju uglavnom jedem zimi,da kažem,preko ljeta ni ne znam što je moja ishrana.:D
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  8. Hahah ovo je tako fora post, ne znam jesam li dosada naišla na post s ovom tematikom. Ja sam najviše jela toplu čokoladu tj. pila hahah ovisnik sam teški o njoj i mogu je piti i usred ljeta ništa mi ne smeta što je topla ili vruća haha. Inače prvi put sam na tvome blogu i baš mi je fora pa sam se učlanila. Ako ti se da svrati na moj blog i učlani se ako ti se svidi, uvela sam neke promjene i nove rubrike pa se nadam da bi ti se moglo dopasti. :))
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/promjene-na-blogu-nove-rubrike.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj znam kako ti je... Meni se tako mandarine jedu usred leta, a lubenica zimi. :D Hvala ti na komentaru.

      Избриши
  9. Hehe, ovdje nema čega nema :D. Šalim se, naravno. I ja obožavam ovu Janu, mada sam veći ljubitelj obične vode. Što se tiče čipsa, ako i kada ga jedem to je onaj Domaćinski sa sirom, ostali rjeđe nego inače :D.
    Zaista zanimljiv post i originalna ideja.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  10. Hahah veoma zanimljiv post i ja volimovaj cips i sladoledna tocenje!


    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Preeeezanimljiv post Anaaa <3333 Kombinacija omiljenih stvari na blogu, HRANA + POSTOVI + TVOJ BLOG .. Apetit mi se aktivirao posle ovog posta i mogu ti reći da imamo poprilično sličan ukus kada hrana dolazi u pitanje hahah <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  12. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. PA MNOGO TI HVALA ZA OVAJ POST! USPJELA SI ME NATJERATI DA OTVORIM VREĆICU ČIPSA. HAHAH. Ovakve provokativne fotografije hrane ne treba da budu na blogu, zamisli kako se osjećaju ljudi koji su na dijeti dok to gledaju. Kao npr. JA! :D

    Okej, šalim se, ali dosta hrane za danas. ♥

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  14. Omggg, znaci jede mi se giros vec jedno dva dana i onda dodjem i procitam ovaj post... Ok, Ana hahah. Inace stvarno super posttt <3

    Pogledaj moj blog ako imas vremena http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши