среда, 02. август 2017.

Summer: Summer euphoria/ Letnja euforija


  Aaaand, hello guys! Ćao ljudi! Dobrodošli u moj novi post. Sa vama je, kao i uvek, Ana. :D Danas ću vam pričati malo o onim osećanjima koja vas obuzmu par dana, nedelja pre nego što treba da idete na more, bazen, gde god.

 Aaaand, hello guys! Hi people! Welcome to my new post. With you is, as always, Ana. : D Today, I will talk with you about those feelings that take you a couple of days, weeks before you need to go to the sea, the pool, wherever.


 Kod mene to počinje već mesec- mesec i po dana pre nego što odem na more. :D Počnem da gledam Tumblr slike sa mora, tražim to mesto na Google Maps- u, gledam Street View, zamišljam gde bih se i kako slikala, ove godine želiim što više takvih Tumblr slika... Prekopavam ceo internet da nađem što više slika, preporuka, tekstova, proučim celo ostrvo, gledam gde bismo mogli da idemo... Razmišljam šta ću da nosim... Uh...

 In my situation, it starts a month- a month and a half before I go to the sea. : D I'm starting to watch Tumblr pictures from the sea, I'm looking for this place on Google Maps, watching Street View, imagining where I would and how I was painting, this year I want as many such Tumblr images ... I'm digging the whole internet to find as many pictures, recommendations, texts, I'm studying the whole island, watching where we can go ... Thinking what I'm going to wear... Uh...


 Mnogo volim duge, brze vožnje autom, a koje je bolje mesto za to od autoputa? :D Nedostaju mi duge vožnje do dalekih destinacija. Dalekih u smislu do 1000 km od mog grada. Nedostaje mi polu- zagušljiv, težak miris onog osveživača. :D Nedostaje mi prislilno spavanje na kožnim sedištima. Prisilno jer ne želim da propustim ni delić puta, ali s obzirom na to da nisam spavala cele noći od uzbuđenja, do kasnog jutra me savlada san.

 I like a long, fast car ride, and what better place for that from the highway? : D I miss long distances to far destinations. Far in the sense of up to 1000 km from my city. I miss the semi-stifling, heavy smell of that freshen. : D I miss a forced sleep on leather seats. Forced because I do not want to miss a part of the road, but since I did not sleep all night from excitement, until late in the morning, my dream is overcome.



Pa, kako je kod vas? 
So, what's up with you?

Instagram: @anastasijamilojic

Email: perazdera318@gmail.com


30 коментара:

  1. Predivno napisano! Duge vožnje su neprocnjenive, pogotovo kad se voziš jadranskom magistralom uz more <3

    What I eat in a day: moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. That's the feeling. ;) Mada, ja pored Egejskog ili Jonskog, ali nema veze. :)

      Избриши
  2. Meni do mora treba kojih 5 minuta i to prođe onako baš prebrzo pogotovo kada znaš već svaku moguću cestu do te plaže napamet. Post si predobro napisala. Želim ti ugodno i zabavno ljeto!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Divno si to napisala,bas mi svidja!💞💞

    DIY->vjovana2blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post❤.Za brze vožnje se totalno slažem.Divno je kada ideš za Crnu Goru i vidiš razne prirodne lepote,kanjon,brda,stene tako je prelepo❤❤❤I ja se zovem Ana kao i ti

    Pratim te,molim te uzvrati:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jednom sam bila u Crnu Goru kod prijatelja mojih roditelja. Ne na letovanje, već ovako u goste. Nije mi se baš dopao put jer ima puno krivina. Meni je najbolje skroz ravan autoput bez ograničenja. :D Ali svakako, CG kao država je prelepa. Posebno mi se dopala Budva. :)

      Избриши
  5. Haha, kod tebe prava plima pred putvanje :D
    Nisam neko ko se baš toliko uzbudi, ali bilo je zanimljivo čitati. Obično imama jedan folder u koji razvrstavam sebi slike sa idejama za slikanje, mada većinom ideje dobijam na mjestu "zločina". Nekako me priroda ispunjava i to me čini jako inspirativnom.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Zaista volim te euforije prije odlaska na more! Vozila sam se jednom 21 sat do Parisa i vjeruj mi uopće nije fora dok toliko sati moraš biti u automobilu ili već negdje, haha! Super post :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Ja obožavam putovanja noću jer onda smo prisutni tišina, mrak, muzika i ja.. savršeno je :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, ja sam isto kada putujem nekoliko dana baš uzbuđena. Odličan post!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru,hvala.♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Ana draga skroz simpatican post! Veoma interesantan jer se totalno pronalazim u njemu. I kod mene je gotovo ista situacija, kada su u pitanju putovanja, osmislim i organizuje sve gotovo mesec ipo ranije.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  10. Odličaaan post, dosta sam slična tebi baš što se toga tiče, obožavam putovati! Nekad mi je čak draže putovanje od cijele destinacije gdje dolazim haha :)
    messy hair and hot coffee

    ОдговориИзбриши
  11. Odusevljena sam slikama i postom!
    Sada te pratim, poseti i ti nas blog ako zelis, puno bi nam znacilo! ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su jako lepe i nadam se da ces i ti imati ovako lepe slike kao zelis.
    Ja kada odlazim na more, ja sam jako lenja i pocnem pakovanje sat vremena pred polazak bukvalno haha.
    Ne razgledam previse to mesto na internetu vec zelim da budem iznenadjena. Volim da slikam zalak sunca na plazama, to mi je omiljeno.
    Ali najvise sto mrzim je put, iskreno, mrzim kada moram toliko dugo da budem u jednom polozaju.. vise volim avion ali opet kada ides avionom ne mozes istrazivati na moru kao sto mozes autom.
    Odlican post svakako!

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, sasvim suprotno, hahaha. :D Bilo mi je zanimljivo da čujem drugačije mišljenje. Hvala. :)

      Избриши
  13. Također volim volim duge vožnje autom kada idemo na more.Mi ne idemo autocestom,nego kako mi to zovemo 'starom cestom' i Velebit je divaan!Sve onako izgleda kao iz nekog filma i kada probaš uslikati,slika nikada ne uspije dovoljno opravdati ljepotu pejzaža koja ti je pred očima,a ne možeš ju ovjekovječiti.Divan post!
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmm... nikada nisam bila na Velebitu, ali verujem da bi bilo zanimljivo. :)

      Избриши
  14. Mnogo mi se dopada post!I ja mnogo volim putovanja.

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши