петак, 11. август 2017.

Vašar u Nišu


Znate onaj divan osećaj kada vam je vašar 5 minuta hoda od kuće? Upravo taj divan osećaj sam imala 10- ak dana, koliko je vašar i trajao. 

On traje od 1.8. do 10.8. S obirom na to da se održava u ogromnom dvorištu crkve Sv. Pantelejmona, glavni dan je 9.8, ujedno i praznik Sv. Pantelejmona, po kome je i taj deo grada nazvan- Pantelej. Glavnog dana, dolaze ljudi iz raznih krajeva zemlje i prodaju ralzičite proizvode. Neke suvenire, zemljane šerpe, naočare, odeću, sladolede... bukvalno sve što možete zamisliti. Tada se i saobraćaj obustavlja u okolnjim ulicama, jer su tezge i van crkve, po trotoaru- SVUDA! Možete kupiti bukvalno sve što zamislite, i to po okej cenama, a mnogo puta i jeftinije nego inače. Unutar crkvenog dvorišta, već 10 dana imate Twister, Luda kolca, Kamikaze, Ringišpile, Enterprice, Brod, nešto gde pucate puškom, u nešto poput table za pikado i osvojite plišanu igračku, isto to samo sa gađanjem čaša lopticom, hvatanje patkica, udaranje vreće za boks i još mnooogo toga što ne znam kako se zove. Pored toga, od oko 6.8. imate i šećernu vunu, sokove, od 4.8. i pečeni, slani kukurz i svašta slično. Zvučnici su svuda, ali ima i delova gde možete da se sklonite ukoliko vam glasna muzika ne prija.

Ja sam se lično najviše vozila na tvisteru, a onda malo manje na kolcima. Što se kamikaza tiče, ne verujem da bih smela. Kolca obožavam, kao i tvister. Mada, želim da probam i brod, ali sledeće godine, sada je kasno. Šećernu vunu sam jela skoro svaki dan, i obožavam je. Nije ništa specijalno, ali me njena tekstura uvek privuče. :D
Sad pogledajte par slika tih naprava:
_________________________________________________________________________________
Twister



_________________________________________________________________________________
Kamikaze



_________________________________________________________________________________
Brod



_________________________________________________________________________________
Enterprise



_________________________________________________________________________________
Luda kolca:



_________________________________________________________________________________
Ringišpil/ vrteška


_________________________________________________________________________________

Ima ovde još toliiiko toga, ali mislim da bi ovaj post trajao beskonačno kada bih krenula sve da nabrajam. Ukoliko vas interesuje, imate razne klipove na Jutjubu, slobodno pogledajte. :)


29 коментара:

  1. Predivne fotografije!

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! I ja sam bila tamo, a obožavam da se vozim na twisteru :D

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga! Vratila si me jedno 10ak godina u nazad kada je i u mom kraju bio vašar. Njega na žalost nema već godinama jer naša crkva ne dozvoljava, ali obavezno idem na letnji vašar u Gornjem Milanovcu s tim da u blizini imamo vikendicu. Drago mi je da si s lepo provela! Fotke su sjajne!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Vašar u mom gradu je u oktobru, ali je mnogo lošiji od ovog. Voljela bih da isprobam sve ovo! Divan post!

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jao bas mi se dopada,volela bih da posetim jednom ovaj vasar,sjajne slike.odlicam post❤

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super slike!Obožavam kada,ja to zovem 'putujući zabavni park',dođe u moj grad.Odličan je za slikanje.Više se toliko ne vozim po njemu,ali nekako volim tu atmosferu i miris kokica i šećerne vune!
    Odličan post! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha a pa hvala ti!To je miris kojeg stvarno volim,podsjeća me na djetinjstvo,kada sam s mamom znala ići na događaje u mojem gradu.Nije to uvijek bio kao zabavni park,ali nekada su znale biti 'fešte' za praznike npr.,ali uvijek se radila šećerna vuna i kokice.Mama mi nije voljela kupovati tu vunu jer je nisam mogla puno pojesti,pa bi je nekako uvijek morala baciti.Također,uvijek mi je uvalila kokice umjesto vune,a tada kokice nisam podnosila,no danas ih cijenim puno više od vune!Hahah,eh kada smo bili mali :)

      Избриши
    2. Ahahaha, joj. :D Meni nije kupovala šećernu vunu jer je uvek bila ogromna gužva glavnim danima i uvek bi mi ispala u prašinu. :D

      Избриши
  8. Ja uvijek jedva docekmm te lunaparke meni je to najsavrsenije ljeti iako mi je blize fakultet nego srednja skola haha :) odlican post draga ❤
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  9. Ajme, sjajan post, odavno nisam citala nista na ovu temu hah :D Ja sam neko ko obozava vasare, i ko ima srecu da mu je ispred skole u koju ide, upravo godisnji vasar, poznat citavoj srbiji po svojoj velicini, tako da se umem da provedem i po nedelju dana non stop tamo. I ima upravo svih ovih vozji i kod mene. Tako da sam zaista uzivala u postu. Sjajne fotkice draga Ana

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  10. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam kao mala bila opsednuta vasarima ali ih nazalost vise nema cesto u mom gradu pa se ne secam kada sam poslednji put posetila jedan ...Divan post!!BTW.- ja mnogo volim Nis,tako predivan grad!!

    You are beautiful in so many ways,novi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Dobrodošla si ukoliko želiš da ga posetiš. Ako dođe do toga, slobodno mi se javi, biće mi drago da te upoznam. :)

      Избриши
  12. Zivim u Nisu, no, ove godine nisam imala prilike da obidjem vasar. Idem skoro svake godine i zeljno iscekujem da se opet pojavi ona ukleta kuca koja je bila tu svake godine u proslosti.
    Inace slicice su ti odlicne :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da... mnogo mi je žao što je više nema. :( Inače, hvala ti.

      Избриши